SpaceLife Origin in de internationale pers - Stefan van der Heijden Ontwerpt
Mooi is geen argument. Ontwerp door Stefan van der Heijden. Doel is een effectief ontwerp met een duidelijke doelstelling. Wij zijn gespecialiseerd in het eerlijk en transparant visualiseren van een vraagstuk.
Concept design, graphic design, corporate design, packaging design, product design, shop-in-shop design, beursstand design, 3D visualization, coin design, truck signing, car signing, animation design, website design, app design, photoshoot, photoshop, magazine design, point-of-sale design, stationary design.
17769
post-template-default,single,single-post,postid-17769,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.2.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-7.4,vc_responsive

SpaceLife Origin in de internationale pers

SpaceLife Origin in de internationale pers

Mijn ontwerp gaat de wereld over

Op 19 oktober 2018 wordt in San Francisco op het Harvest Summit event het project gepresenteerd. Op 23 oktober is de rest van de wereld aan de beurt. We sturen een Press Release naar de internationale pers. In de Press Kit plaatsen we een enriched PDF met de daarbij behorende afbeeldingen en illustraties. De tekst wordt – om zoveel mogelijk pers te bereiken – in Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans en Japans toegevoegd.

SpaceLife Origin
SpaceLife Origin

Na het versturen volgt al snel een explosie aan nieuwsberichten in iedere denkbare taal. De een neemt de info uit de Press Kit exact over. De ander bestudeert de kit en geeft een persoonlijke mening. Een aantal media creëren zelfs hun eigen beeldmateriaal om de boodschap te visualiseren. De reden weet ik niet, maar zal het maar niet als een belediging opnemen… 😉

 

Lees meer over mijn bijdrage aan dit project of bezoek de website van SpaceLife Origin.

SpaceLife Origin