Stefan van der Heijden.
Met gevoel voor vorm, materiaal en verhoudingen kun je alles ontwerpen wat je maar wil. Dát is waar ik ’s ochtends mijn bed voor uit kom. Het gehele traject – productontwerp, corporate identity, marketing en salestools – vanuit dezelfde ontwerpvisie ontwikkeld. Eén persoon (Stefan van der Heijden) die alle creatieve specialisten inspireert, instrueert en controleert. Design vraagstukken oplossen en samen met ondernemers targets halen of nog beter; overtreffen.
Als ondernemer weet je precies aan welke technische en functionele eisen jouw product moet voldoen. Product design is de logische stap die daarop volgt. De functionaliteit en het gebruiksgemak worden geoptimaliseerd door de vorm van het product. Of het nu low-budget of high-end is. Het ontwerp voegt altijd meerwaarde toe.
Hoe goed en mooi een product ook is, het verkoopt zich niet vanzelf. Door de vertegenwoordiger en verkoper op de winkelvloer de juiste ondersteuning te geven maken we hun leven een stuk gemakkelijker. Met de juiste verpakking, display of shop-in-shop systeem houd je de controle over de presentatie van het product.
Bij de keuze voor de aanschaf van een product speelt merkbeleving een grote rol. We kopen liefst iets van een sympathiek bedrijf of kek merk. Door het merk zowel on- als offline te promoten komen we onder de aandacht van de potentiële koper. We kiezen voor de strategie en de middelen-mix die daar bij hoort.
Naast het product verdient ook het bedrijf de juiste uitstraling. Van belettering van de vloot tot het suikerzakje bij de koffie. Oog voor detail vertelt de doelgroep dat ook de dienst of het product met zorg wordt geleverd. Iedere aankoop of investering toetsen we aan de huisstijlrichtlijnen die helder en duidelijk zijn vastgelegd. Het doel is het creëren van een duidelijke identiteit.