Nederlands design met Italiaanse allure
In het Brabantse Kaatsheuvel worden met liefde, passie en plezier schoenen ontworpen voor de stoere, vrouwelijke, modieuze vrouw van nu. VIA VAI staat voor Nederlands design met Italiaanse allure, waarbij de collectie zich kenmerkt door een eigen trendy signatuur, hoogwaardige materialen en met de perfecte pasvorm.
Zo begon het VIA VAI avontuur
De oprichter van VIA VAI Shoes, Ruud Pessers, heeft altijd al een liefde voor Italië, Italiaans design en schoenen gehad. Na een aantal jaren in Italië te hebben gewoond en voor een schoenenmerk te hebben gewerkt, besloot hij zelf de stoute schoenen aan te trekken en zijn kennis en expertise te gebruiken om een eigen merk te ontwikkelen. In 1992 kwam zijn droom uit en was het merk VIA VAI Shoes een feit. Eerst vanuit huis en inmiddels met een team van bijna 20 mensen, werkt Ruud verder aan zijn droom. Door de jaren heen is VIA VAI Shoes uitgegroeid tot een merk dat bij veel vrouwen in de garderobe te vinden is. Ondertussen is VIA VAI Shoes verkrijgbaar in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Zwitserland, Noorwegen en Denemarken, en wordt ons merk op bijna 600 verkooppunten verkocht.
Een genot om voor te mogen werken
Met een team vol dromers, denkers, vakfanaten, avonturiers, modeliefhebbers en levensgenieters probeert VIA VAI jou het VIA VAI – WE ♥ Shoes-gevoel te geven. Samen vormen ze een gedreven en ervaren team dat elkaar perfect aanvult. Stefan van der Heijden; “Nee, dit is geen slim verpakte marketing boodschap. Tijdens de ontwikkeling van de collectie brochures heb ik het aan den lijve ondervonden”.
Marketingtools & Corporate ID
Naast de collectie brochure hebben we de huisstijl richtlijnen voor het logo gebruik vastgelegd. Ook ontwikkelden we een Abri actie en advertenties met een sterke call-to-action. Zoals altijd blijft het moment dat je de door jou ontwikkelde items onverwachts in het land tegen het lijf loopt. Bekijk hier de website van VIA VAI: https://www.viavaishoes.com
Geïnspireerd geraakt en zin in een samenwerking?